17. mai
Postet av Jørun Svensli den 12. mai 2026
17. mai nærmer seg, og Sunndal IL Fotball vil ha sin plass i årets tog. Vi oppfordrer flest mulig av våre medlemmer, spillere, frivillige og andre støttespillere om å delta, og stille seg bak vår egen fane. Det vil være seniorspillere som har ansvar for å bære fanen.
Vi ønsker alle en fin og trygg 17. maifeiring.

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Jørun Svensli
Uttak jentesamling i Ulsteinvik i august
11.06.2026
Trenerforum med KBK/NEAS Akademiet
04.05.2026
Generalforsamling Sunndalshallen AS
23.04.2026